ענת בנטוב - מעצבת חלומות באלבומים ובעוגות

יום רביעי, 15 באוקטובר 2008

I have been tagged

תייגו את הבלוג שלי נתנאלה, נווית ומומין וסנופקין


מה עליי לעשות:
1) ל"לנקק" (מהמילה "לינק") לבלוג של מי שתייג אותי.
2) לספר 7 עובדות על עצמי.
3) ל"לנקק" ל-7 בלוגים בסוף הפוסט.
4) להודיע למי שתוייג על ידי הודעה בבלוג שלו.


אז הנה 7 עובדות על עצמי:


  1. בינואר הקרוב אהיה בת 42.

  2. אני אמא לילד מדהים - תובל, שאומץ לפני 12 שנים בויטנאם (לא מזמן עשיתי מחדש את "אלבום האימוץ").

  3. אפי הוא בן זוגי לחיים והוא הכי בעולם.

  4. עד ספטמבר האחרון הייתי מורה בתיכון - למדעי המחשב וללשון (החלטתי ש- די!).

  5. אני מאוד אוהבת חתולים. תמיד היו לי. "חתול" החתולה שלנו - בת 20! (לא רואים עליה...)

  6. תמיד אהבתי ליצור ועסקתי במגוון רב מאוד של תחומי יצירה: ציור על עץ, על קיר, ויטראז', עבודות דקופאז', תכשיטים. לעולם הנייר התוודעתי לגמרי במקרה... לפני חצי שנה ובחיים לא האמנתי שאחליף את החרוזים בנייר - ברור שהתמכרתי!

  7. אני שונאת כל סוג של ספורט(!) מאז ומתמיד(!), ואני עצלה ברמות נוראיות. קניתי אופניים אבל אני רוצה שהם יישארו חדשים אז אני לא רוכבת עליהם (זה נקנה ברגע של פיזור דעת).



האנשים שתייגתי הם:








ועכשיו אני רצה להודיע להם....

6 תגובות:

  1. כל הכבוד על היציאה ל"פנסיה מוקדמת" מתפקיד שוחק והתרכזות במה שאת אוהבת! ותודה על התיוג :-) גם אני אכתוב רשומה כזו בימים הקרובים.

    השבמחק
  2. תודה על התיוגץ
    כבר הכנתי רשומה להמשך המשחק.

    השבמחק
  3. ענת. הרעיון מקסים וכל הכבוד . תודה על השיתוף. יינוסה בקרוב

    השבמחק
  4. יופי לך שתייגו אותך וכך למדתי כמה עובדות חדשות עליך.
    אז כמו שזיקוקית אמרה בשעה טובה על היציאה לפנסיה במיוחד אם זה ממערכת החינוך השוחקת ונפלא שנחתת לתוך עולם הסקרפ, ועכשיו תגידי את כל ציוד הסקרפ הצלחת לאגור בחצי שנה?!

    השבמחק
  5. את כל ציוד הסקראפ אגרתי בחצי שנה - למעט כמה חותמות וכריות דיו... לפני חצי שנה לא ידעתי מה זה סקראפ בכלל! הכל התחיל מפרח חתוך בחותכן (בגודל 2 ס"מ)שקישט לוח מודעות בבית הספר... וחגית שקישטה איתו לא ידעה איך קוראים למכשיר של החברה שאצלה חתכה - אז התחלתי לחפש ברשת וגיליתי עולם קסום.

    השבמחק
  6. אוי, איזה סיפור חמוד מצאתי דווקא בתגובות, על איך הגעת לנייר. אולי גם זה נושא לשרשרת פוסטים שלמה: איך הגעת לנייר! :-)

    השבמחק