ענת בנטוב - מעצבת חלומות באלבומים ובעוגות

יום שישי, 25 באפריל 2008

אני

מיקום העסק: רעננה

על עצמי:ענת בנטוב - נולדתי ב- 15.1.1967 בגבעתיים. במהלך השנים עברה המשפחה לרעננה. בהכשרתי אני מורה, בעלת תואר ראשון בחינוך במדעי המחשב ובלשון (בית ברל), ובעלת תואר שני בתקשורת וטכנולוגיה (תואר כולל תזה מבר-אילן). חמש עשרה שנים עסקתי בהדרכה ובהוראה בנושאי ההתמחות שלי: מדעי המחשב, יישומי מחשב, עיצוב ולשון, ובין השאר הגשתי למבחני הבגרות במדעי המחשב, ביישומי מחשב: אקסס, אקסל ובלשון.
בספטמבר 2008 החלטתי לפרוש מההוראה לטובת העיסוק באומנויות שונות. במהלך השנים עסקתי במגוון אומנויות: ציור על עץ, קרמיקה, ויטראז', פיוזינג, חרוזי זכוכית, תכשיטים: חריזה, תכשיטים סרוגים, תכשיטים מפימו ומילפיורי חותמות וצביעת חותמות ועוד ועוד, ואף הכרתי תוכנות עיצוב רבות: החל מקורל דרו ועד לפוטושופ, וכן תוכנות עריכת וידאו (פרמייר וסוני וגאס) - להן נחשפתי לראשונה במהלך לימודי התואר השני שלי ומצאתי שהמחשב משתלב נהדר בתחומי האומניות שלי אם בסיוע ואם בהצגת העבודות.
קצת לפני פרישתי מההוראה נחשפתי במקרה לתחום עיצוב האלבומים הידני בשיטה האמריקאית ונשאבתי לעולם עיצוב האלבומים והכרטיסים. כיום אני משלבת את עיצוב האלבומים הידני בעיצוב האלבומים הדיגיטלי. בעיצוב האלבומים הדיגיטלי אני מעצבת לרוב בפוטושופ או בתוכנות המיועדות לעיצוב אלבומים (של ממדור ו- DG FOTO) אני נהנית לשלב את שתי גישות עיצוב האלבומים וחושבת שהן תורמות ומפרות אחת את האחרת.
תחומי אמנות נוספים שאני עוסקת בהן: עיצוב עוגות, תפירה, אמנות התחרה בנייר - פרצ'מנט.
בין דפי הבלוג תקראו על משפחתי (בתמונות מהעבר ומההווה - שמספרות הכל), על עולם היצירה שלי שמשלב מחשבים ויצירה.

הבלוג שלי מתחלק למערכת של שני בלוגים: בלוג יצירה - בו אני מציגה מגוון עבודות יצירה ועניינים נוספים מחיי היום יום (הרבה עיצוב אלבומים ידני, עוגות, כרטיסים ועוד), בבלוג העיצובים הדיגיטליים אני מציגה עיצובים דיגיטליים, טיפים בפוטושופ ובעיצוב דיגיטלי ודברים נוספים שקשורים בעיצוב הדיגיטלי בלבד, כך לא יווצר בלבול בין העיצוב הידני לעיצוב הדיגיטלי - שעל גבי המסך שניהם נראים אותו דבר.
יש גישה ישירה מכל בלוג לשאר הבלוגים למעלה בתפריט בצד ימין.


אתם מוזמנים גם לבקר אותי באתר החדש שלי.

זהו בינתיים,
תודה שאתם קוראים ומקווה שתהנו
ענת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה