ענת בנטוב - מעצבת חלומות באלבומים ובעוגות

יום שלישי, 8 ביולי 2008

האלבום הראשון של תובל

יש לי בן - קוראים לו תובל
הוא בכיתה ה' עולה ל-ו'
הוא חוגג עוד כמה ימים יום הולדת
ובשבילי זאת חגיגה מיוחדת
מדוע זה כל כך מיוחד?
הרי כל אם תעיד מיד
שאת בנה תאהב לעד??!!
ובכל זאת זה סיפור לא שגרתי
מיוחד, קסום ומאוד אמיתי
חוויה של פעם בחיים
שמותירה חותמה לעולמים.
להביא ילד ממקום כה מרוחק
נדמה היה לי אז כדבר מנותק
ולאחר מחשבה עמוקה ואצילית
קיבלנו החלטה עקרונית
נסענו עם המון חששות
לא ידענו מה תהיינה התחושות
התאהבתי בשנייה הראשונה
ומאז אני אמא במשרה מלאה.
נהנית מכל רגע מהבן המוכשר
וגאה על שנפל בחלקי ילד מאושר
הנה הסיפור שלנו מההתחלה
מהדרך לויטנאם ובארץ חזרה...



































7 תגובות:

  1. ואו ענת!!!

    קודם כול מאוד התרגשתי מלקרוא ולראות את התמונות

    ודבר שני רואים שכל דף נעשה באהבה והמון מחשבה וזה מה שזה משדרך..אלבום יוצא מן הכלל

    השבמחק
  2. מקסים מרגש...השתמשו לי כבר ב-ואוווווווווווווו שזו תגובה הולמת כאן..
    אהבתי את הרעיונות והביצועים בעצם אוהבת כל מה שאת יוצרת וכבר ציינתי זאת מספר פעמים אז הינה עוד הזדמנות...
    מחכה לעוד

    השבמחק
  3. ענת !!
    התחלתי בהודעה שלך בפורום וזה בהחלט עשה לי תאבון לראול עוד, ולכן אני פה.
    אלבום מ ד ה י ם !!
    כל דף יפה יותר מהבא אחריו ולהיפך,העיצובים מגוונים כולל המלל וסיפור האימוץ-פשוט נפלא .
    מקסים שכללת גם את חבריו למסע של תובל ובשבילי לראות את התמונה של ד"ר רפי קוט החזיר אותי לעבר ,בא נראה 23 שנים אחורנית לפני שרפי קוט יצא למסעותיו, הוא היה הדייר שלי בבית שלי שהשכרתי כשנסעתי ללימודים עם המשפחה ללונדון...איך שהזמן רץ.... מימס

    השבמחק
  4. למימס!
    פשוט מדהים! ד"ר קוט מדהים מכל הבחינות. אז הוא היה נשוי לטוי... אבל שמעתי שהם לא יחד יותר... אני לא יודעת מה קורה איתו היום... דיברנו איתו בטלפון לפני כמה שנים...

    השבמחק
  5. קודם כל אני מוכרחה להגיד שהאלבום מקסים !! סיפור מרגש ויפה.

    ואני כל כך מקנאה, כי הילדים שלי עוד מעט בני 6 ו-9 ולגדול יש אלבום אך לא מעוצב (כי עוד לא עסקתי בכך כשהוא היה תינוק) ולקטן יש 3 דפים שהתחלתי ואני מתה לעשות עוד ולא פיניתי לכך זמן.

    השבמחק
  6. האלבום מקסים !! סיפור מרגש ויפה.
    הוספתי את הבלוג שלך לבלוג שלי

    השבמחק
  7. התרגשתי מאוד. מקסים שכבר אז תיעדת הכל, כולל תמונות של המטוסים והנסיעה באוטובוס. :0)

    השבמחק