ענת בנטוב - מעצבת חלומות באלבומים ובעוגות

יום רביעי, 25 במרץ 2009

אלבום מילה Family - hybrid

מיני אלבום בעיצוב דיגיטלי - את כל הדפים אפשר לראות כאן. לאחר העיצוב הדיגיטלי ביקשתי שיפתחו כמו אלבום תמונות דיגיטלי והתוצאה היא שהתמונות מודבקות על קרטונים. את החיתוך עשיתי בסוף בעצמי (הרבה עבודה...). כרכתי בבינד איט ושילבתי קישוטים של סרטים, לבבות מבד, פרחים, כפתורים.
פיתחתי תחילת כאלבום ממש קטן, אבל זה יצא יותר דומה למחזיק מפתחות אז החלטתי להגדיל. הגודל כרגע הוא בינוני, לדעתי, אפשר אפילו לפתח יותר גדול. המידות הן: 38 האורך של האות הארוכה ביותר והגובה הוא 9 ס"מ.
האלבום מכיל 102 תמונות.


6 תגובות:

  1. פנטסי. איך שומרים אותו ? זה מה שאני כל הזמן חושבת לגבי אלבומים מסוג כזה או אחר. אחרי שהוא מוכן יש לאחסן אותו. האם הוא מאוחסן בעמידה או שבכיבה ואין מגנים עליו מדברים שמעמיסים עליו ? (לא רק אלבום כזה גם אלבום שמרדפים רגיל או אלבום תמונות רגיל. אצלי הם שוכבים אחד על השני אבל ברגע שיש כל מיני קישוטים שתופסים גובה ועלולים להמעך...איך שומרים בקיצור ?:-)) תודה

    השבמחק
  2. מרהיב, פשוט מרהיב גם הביצוע וגם הרעיון.
    בתמונות הקרטון ניראה ממש עבה, לא היה קשה לחתוך אותו לבד?

    רחלי

    השבמחק
  3. קצת תשובות: זה אלבום לא כל כך גדול אז אין בעיה של אחסון... אצלי זה בכוננית של מדפי זכוכית, אבל כל אחד ודרך האחסון שלו...
    הקרטון לא דקיק, אבל אפשר אפילו יותר עבה... לא היתה לי בעיה לחתוך בכלל.

    השבמחק
  4. מקסים!
    מה זה אומר "פיתחתי כמו אלבום דיגיטלי"? אם אני אגיד בחנות פיתוח הם יבינו?
    האם ההדפסה היא דו צדדית או שהדבקת לבד את שני הצדדים?
    ענת.

    ולא ממש קשור לעבודה: אני מנסה להגיב כבר כמה פעמים ולא מבינה במה אני צריכה לבחור כאשר מבקשים ממני "הגב כ:". בחרתי אנונימי ולא איפשר לי... מהן האפשרויות האחרות?

    השבמחק
  5. עוד תשובות: ב"הגב כ" את יכולה לבחור להגיב מחשבון גוגל או חשבון אחר שמצויין שם (אם יש לך בלוג למשל ב- WORDPRESS וכד') או לבחור את השם שלך כולל אתר או לא כולל אתר, או אנונימי.
    לפעמים המערכת לא מפרסמת את התגובה מיד וצריך ללחוץ פעמיים על פרסם הערה - וזה לא קשור למה שבחרת באופציות.
    לגבי האלבום - במקום שבו עושים אלבומים דיגיטליים אז יש אפשרות פיזית לפתח את זה כך - זה תלוי ברצונו הטוב של בעל החנות כי זה לא משהו סטנדרטי. אצלי מכיוון שאנחנו מכירים הוא שיתף פעולה. ההדפסה היא לא דו צדדית הקרטון הוא עם דבק דו צדדי ואליו מדביקים את החלקים. כלומר, כל דף חתוך שלוש פעמים - תמונה משני הצדדים והקרטון עצמו ואז זה עובר במכונת האלבומים ומתהדק.

    השבמחק
  6. ענת היקרה
    אין עליך... פשוט אין עליך
    אלבום מקסים מקסים- מלא אור צבעוניות ואושר...
    לא כל כך הבנתי כיצד עשית זאת- אולי אפשר לעשות סדנה בנושא ??????????
    ערב טוב וסופשבוע יפה
    יפעת ברידנר

    השבמחק