ענת בנטוב - מעצבת חלומות באלבומים ובעוגות

יום ראשון, 22 בפברואר 2009

סדנת מיני אלבום וינטאג'

נפתחה הרשמה לסדנת מיני אלבום וינטאג' - אלבום בגודל 18X15 בצורה של קומקום עתיק. התמונות בגודל 6X7 ס"מ - יתקיימו מספר סדנאות פתוחה לכולם, לאו דווקא מפורום מסויים.
1. תאריך: יום חמישי 12.3 בשעה 19:00 ברמת השרון (המארחת: שוקולד חלב תפוז) - ההרשמה אצלי דרך המסרים או דרך המייל
2. תאריך: יום שני 16.3 בשעה 19:00 בחולון (המארחת: אמא של מאור) - ההרשמה דרך המסרים אל "אמא של מאור" או דרך המייל
3. תאריך: יום רביעי 25.3 בשעה 18:00 ביקנעם (המארחת: יקנעמית) - ההרשמה דרך המסרים אל "nuky1" מהקומונה: "אמנות צבע וצורה". הסדנא ביקנעם בעלות כוללת של כ- 100 ש"ח (שזה כולל כבר את מחיר האלבום) תלוי במספר המשתתפות.

תשלום לסדנאות ברמת השרון ובחולון: הסדנאות ייערכו בתנאי סדנאות פורום: תשלום כמתנה למארחת 20 ש"ח וכמתנה למדריכה 20 ש"ח ובנוסף ייגבה תשלום על מיני האלבום. האלבום כולל 4 דפים ועלותו (מחיר סופי מעודכן) 22 ש"ח.
בנוסף יהיו למכירה טבעות שמאגדות את האלבום למי שתרצה לרכוש, דפים בסגנון וינטאג', סרטים, כפתורים.









קישור עבודות
הוסיפו את האלבומים שעשיתן כאן:
הוסיפו שם וקישור לעבודה - תודה








שרשור כיבוד לסדנא בתאריך: 30.4 ברמת השרון - בבקשה להוסיף בתגובות של הפוסט הזה מה כל אחת מעוניינת להביא:
1. לחם או לחמניות
2. ירקות חתוכים או סלט כלשהו
3. 2 ממרחים
4. עוגה/עוגיות
5. שתייה קלה

13 תגובות:

  1. יאאאאאאאאא הקומקומים מדהימים!!!!!
    איך עשית את הצורה?

    איזה מיני אלבום מדליק, אוהבת מאד!!!

    השבמחק
  2. מיני האלבום מגיע בצורה הזאת ורק התאמתי את הדפים לצורה

    השבמחק
  3. WOW הדפים והקישוטים ממש מיוחדים
    ויפים מאוד.
    התאהבתי

    השבמחק
  4. אלבום מהמממםםםםםםםםםםםםם!!!
    אני בשוק בכל פעם שאני רואה עבודות שלך

    השבמחק
  5. יו ענת את לא הוגנת! הסדנא יום לפני המבחן האחרון שלי!
    וכמה הייתי רוצה להיות, אולי תתדחי בשבוע..?:)
    האלבו םמהמם, העיצוב מטריף וכיף לזהות את ההורים שלך!

    השבמחק
  6. tamari אני תהיה סדנא נוספת - לפחות אחת... ואשמח לראותך, כמובן, שכשיהיו לי הפרטים אודיע לך

    השבמחק
  7. ענת
    מ ד ה י םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
    הרעיון, העיצוב, הקישוטים פשוט משגע
    מאיה

    השבמחק
  8. אויש אלבום קומקום - איזה רעיון אדיר וגם הסגנון שלו מקסים בעיניי.

    אין עלייך איןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!

    השבמחק
  9. טל- עוגה/עוגיות

    השבמחק
  10. ירקות חתוכים
    אנה

    השבמחק
  11. אני אביא שתיה קלה ברכה

    השבמחק
  12. אני אביא לחם ואם אספיק אקנה גם ממרח כלשהו..

    איני מוצאת את הכתובת המדוייקת של המקום..שרון

    השבמחק