ענת בנטוב - מעצבת חלומות באלבומים ובעוגות

יום רביעי, 4 בפברואר 2009

קצת וינטאג'

אתמול השתתפתי בסדנאת קולאג' של מיקי מקובר. הסדנא היתה פורייה ולמדנו המון... ההחתמה בסדנא התקלקלה לי מכיוון שהדיו השחור לא היה יבש והוא נמרח על כל הקולאז', אבל מיקי התעקשה שזה יפה... אז הנה 2 תוצרים ראשונים:





ומבפנים:



והכרטיס השני:





ומבפנים:

בכרטיסים שילבתי סיכות מנצנצות שהכנתי לבדי והנה עוד כמה שלדעתי הם פשוט מקסימים:



וזה מה שנשאר בנוסף מהסדנא של אתמול: (אפשר לראות שהצבע השחור נמרח על כל הקולאז')


ולכן הייתי חייבת לנסות שוב - והנה מה שיצרתי היום
עדיין במצב גולמי לא מעובד לכרטיס

5 תגובות:

  1. הכרטיסים יצאו מאד מיוחדים ואם לא היית אומרת "שהתקלקל" ונמרח אף אחד לא היה מבחין,וגם כשהסתכלתי בידיעה שזה "מקולקל"זה נראה לי הכי מכוון. לפעמים "הפנצרים" מוציאים תוצרים מאד יחודיים מבלי שהתכוונו אליהם !

    השבמחק
  2. ענת, הכל נראה נהדר. לא רואים שנמרח משהו. והסיכות משגעות גם כן. זה עשוי עם נצנצים לגוף ? משגע !!!

    השבמחק
  3. תודה רבה. הנצנצים הם נצנצים רגילים שהדבקתי בדבק נוזלי.

    השבמחק
  4. אני רשות בבקשה
    אפשר להעלות את הכרטיס עם החותמת של טים הולץ לקבוצה שלו בפליקר ( אני אעלה בשמך כמובן :-) ) אם יש לך פליקר אני אשמח לראותך שם.

    והעבודות יפות - כל הכבוד על הסיכות המתפצלות אני הכי בעד עשייה כזו.

    השבמחק
  5. יפצוקית... רשות קיבלת! מה חותמת של טים הולץ כאן? מרוב חותמות לא זוכרת מה של מי...

    השבמחק