ענת בנטוב - מעצבת חלומות באלבומים ובעוגות

יום שני, 10 בנובמבר 2008

כרטיס פרצ'מנט

בין כל עיסוקי היצירה שלי אני עוסקת גם באמנות הפרצ'מנט. אמנם, לא יוצא לי להקדיש לאמנות זאת זמן רב, אבל אני נהנית מכל רגע. הכרטיס הזה מורכב יחסית לעבודות הקודמות שעשיתי ואני חייבת לציין שהגזירות העדינות מסביב לינשוף שהותירו חוטים דקיקים בלבד של נייר, גרמו לי להיות חסרת נשימה מרוב לחץ ש... הנה עוד רגע זה נקרע לי.

אני לא בטוחה אפילו שלא חסרות כאן גזירות נוספות באזור העיניים והכנף..., אבל את זה אברר עם אליאן בשיעור הקרוב ב- Do Craft - אז הנה הינשוף החדש כולל הגזירות שהיו החסרות (ותודה לאליאן...)


2 תגובות:

  1. יצא יופי :)
    אגב, אם במקרה היד מחליקה ואחד ה"חוטים" שנשארים מהגזירות נקרע, טיפה של פרגה-גלו על השוליים תחזיק אותו במקום. אם תסתכלי מקרוב על כרטיס העלה שהעליתי ראשון בבלוג, יש שם נקודה כזו, ואמא שלי מתעקשת שרק אני רואה אותה ;)

    השבמחק
  2. תתחדשי על העיצוב החדש של הבלוג! מהמם!

    ולגבי הכרטיס - מדהים! זה נראה ממש מסובך לעשות את זה ויצא לך ינשוף מרשים ביותר!

    השבמחק