ענת בנטוב - מעצבת חלומות באלבומים ובעוגות

יום שבת, 25 באוקטובר 2008

אופנה של פעם

זה היה בדיוק לפני 30 שנה (!!!) . היוזמה היא של ההורים וזה נמשך שנתיים. כשהגעתי לתצוגת האופנה עצמה לא ידעתי אפילו איך לצעוד על המסלול ומי שהדריכה אותי (הדרכה קצרצרה) היתה קארין דונסקי. את שתינו צילם צלם האופנה הכי נחשב באותה תקופה, סמי בן גד (ז"ל). לא אהבתי! לא את אור הזרקורים ולא להצטלם. בכל צילומי הסטודיו שלי תמיד יצאתי מצולמת בחיוך מאולץ, ונראה לי שסיוטי מצלמה יש לי מאז ועד היום, וכל מי שמכיר אותי יודע שאני שונאת להצטלם!

ברמה העיצובית - את התמונות האלה סידרתי בדיוק לפני שנתיים באלבום חדש, אבל לא מעוצב, וכמובן גם לא נטול חומציות. אז רציתי לעצב מחדש את פינת הנוסטלגיה הזאת שלי.

לא הצלחתי להפריד את התמונות מהדפים כי הדבק היה חזק מדיי, ולכן נאלצתי לגזור את התמונות עם הדפים - מה שאומר שבלאו הכי אין לי דפים נטולי חומציות - אז גם בעיצוב עצמו לא הקפדתי - זה היה חסר טעם.

הדפים: 30X30, The Luxury Stack של DCWV שיש להם מראה וינטג' והם מטליים.
את כל העיצובים עשיתי "מיושנים" - אני מאוד אוהבת את המראה של: "מישהו שפך לי כוס קפה על האלבום".

עשיתי שימוש בדיו דיסטרס ודיו אלכוהולי כדי שייראה כמה שיותר מיושן ומרופט.

את היישון הקרוע עשיתי בעזרת פצירת ציפורניים על סוללות (מהסופר פארם) שכנראה מצאה לעצמה ייעוד חדש! יש לה כמה ראשים וכל אחד התאים לי לסגנון יישון אחר.

ואת כל הקישוטים הדבקתי בנקודות דבק סיליקון מוגבהות, כך שהכל מוגבה בשכבות - אפשר לראות בצילומי הקלוזאפים.


אז אלו התמונות מהשנה הראשונה - וכשאסיים את שאר הדפים אעלה גם אותם.













7 תגובות:

  1. ענתי ידעתי שיש לך עבר של דוגמנית צעירה ועכשיו אני גם רואה.
    עיצבת את הדפים עדין ומקסים.
    עינת

    השבמחק
  2. ענת
    הדפים והעיצוב המיושן מקסים בעיניי
    לקחת את זה למקום יפה.
    לגבי הדוגמנותתתתתת את מותק את.
    smady a

    השבמחק
  3. LOOK מקסים, גם הדפים וגם הדוגמנית :-)

    השבמחק
  4. משובח
    מאד אהבתי את הסגנון "המיושן" כ"כ קולע לתמונות וללוק הכללי

    השבמחק
  5. עיצובים מקסימים,אוהבת את הסגנון הוינטאג'י. מאחר ולא הצלחת להפריד את התמונות מהדפים המקוריים, האם לא כדאי לך לסרוק אותם ?

    השבמחק
  6. בוודאי שסרקתי לפני העיצוב ויש לי אותם באיכות מעולה בדיגיטלי... שיהיה

    השבמחק
  7. אי אי אי
    כמה שזה יפה
    אני כל כך כל כך אוהבת את הסגנון הזה.
    פשוט מהמם בעיני

    השבמחק