ענת בנטוב - מעצבת חלומות באלבומים ובעוגות

יום ראשון, 12 באוקטובר 2008

פינות בחדר העבודה שלי

דגש על אחסון.

במדפי הזכוכית האלה אני מאחסנת בקופסאות שחורות מפלסטיק (מאופיס דיפו) מגוון של דברים, למשל כל כריות הדיו ואבקות ההחתמה, כפתורים ועוד. על כל קופסה יש מדבקה כך שאני יודעת בדיוק מה יש בפנים.
פרחים - בתוך צנצנות זכוכית.
שבלונות במגירות קרטון מעוצבות בגודל A4.
וכן את החותכנים הגדולים של סיזיקס. הם עומדים כמו סרטי וידאו. אני חותכת את השוליים של הקופסא (כי זה פוצע אותי כל הזמן) ובעצם משאירה אריזה כמו של סרטי וידאו - פתוחה מקדימה, כך זה גם נוח לשליפה וגם שומר ומגן על החותכן.
חלק מהחותכנים נמצאים בקופסאות המקוריות - אלו שנראות כמו סדרן שקופיות (אדומות עם מכסה מתרומם)








שולחן היצירה שלי (מאיקאה) הוא שולחן על גלגלים (במקור הוא ללא הגלגלים - שאני מזיזה בעת הצורך) הוא בעל שלושה מצבים: כשהוא סגור לגמרי הוא צר וכולל רק את השטח שמעל המגירונים. כרגע הוא פתוח בכנף אחת וניתן לפתוח גם את הכנף השנייה - מה שאני לא נוהגת לעשות - כי אז יהיה לי שם בלגן.... (שאני לא יכולה לסבול). על המשטח יש לי את הקאטלבג (פתוח תמיד) ומאחוריו החותכנים הקטנים (קצת מסתיר... תהיה תמונה בהמשך) וארגוניות (מנתנאלה (החום עם הורוד) ומאלבומי (השחור שבאמצע)) לטושים, דבק, סרגלים, מכחולים, ועוד מיליון דברים קטנים - כאלה שאני צריכה על השולחן.

לשולחן מגירות משני הצדדים (בכל צד 3) במגירות שפונות לחזית אחסנתי דברים שחשובים לי: בראשונה דפים של בייסיק גריי (זה נכנס בדיוק!), בשנייה מספריים צורות ודבק עכבר, ובשלישית עפרונות מים.





החותכנים הקטנים מאורגנים בתוך קופסא מחולקת - כזו של תכשיטים או של תה שהורדתי את המכסה - וגם החלוקה לא הייתה כל כך מקובעת אז יכולתי לשחק עם הצורות והגודל של חלוקת התאים על פי הצרכים שלי (יש עוד קצת מקום... אפשר להוסיף עוד קצת חותכנים...)
בתוך הארגוניות - סוגים שונים של טושים לעיצוב אלבומים ועוד...





בשידת המגירות הזאת (שהיא גם על גלגלים) יש פאנצ'ים ומעל יש ארגז (מאיקאה) שבו אני מאחסנת דפים 30X30 כי הם עומדים וכך קל לי לדפדף בהם.
מראה של הארגז מלמעלה
והמגירות כשהן פתוחות
במדפים האלה אני מאחסנת בעיקר בדים (בעיקר לבד), סרטים ואלבומים.
קופסת הסרטים שהכנתי בעבר מכילה כעת רק סרטים לבנים (כי היא לא מכילה הרבה והייתי זקוקה ליותר מקום אחסון)





מתחת יש את שידת המדפסות
ובתוכה יש בעיקר דפים של הדפסה - שלא טובים לעיצוב אלבומים כי הם לא נטולי חומציות, אבל יש לי גם כאלה שהם ACID FREE
בארון הזה נמצאים דפים שהם ACID FREE (מאופיס דיפו), מגירות של חוליות (מאופיס דיפו) שבהם יש סיכות, תגיות, ניטים ועוד, הקלסרים של החותמות השקופות שלי (שכתבתי בעבר הסבר כיצד אני מאחסנת אותם) ולמטה יש שתי שידות מגירות (כן! גם על גלגלים) שם אני מאחסנת את החותמות מהעץ. אני שולפת את השידה מהארון במצב שאני זקוקה להרבה חותמות וזה יותר נוח לי כשזה קרוב יותר.





בצד השני של הארון יש עוד ארגונית של חוליות ובה בעיקר דפים שונים, כרטיסים ומעטפות.
החומרים של ה- BIND IT ALL


דפים בגיליונות, בדים טפטים אני מאחסנת בסלסלה כזאת (מאיקאה)




ומכשירים שונים בתוך הארגונית הזאת (שעשיתי פעם מזמן... עוד לפני שהייתי מכורה לדפים!)

בארגז הזה - אלו שאריות הדפים שמצטברות לי (כמובן, גם על גלגלים)
ואחרון חביב - זה לא אחסון אבל זה הכי חשוב בחדר - שולחן המחשב
אה וכמעט שכחתי - את הכרטיסים אני מאחסנת בקופסה גדולה


בתוך מעטפות צלופן - מאוגד בחישוק גדול

8 תגובות:

  1. ענתי
    החדר שלך הוא גן עדן ליוצרת, תמשיכי ליצור בכייף את העבודות המקסימות שלך.
    מתגעגעת אליך
    עינת

    השבמחק
  2. יש עוד הרבה למה לשאוף
    גם בכמות החומרים
    גם בסדר ובארגון
    וגם ביצירות המקסימות!

    השבמחק
  3. וואו אני המומה!!! איזה סדר! איזה ארגון! פשוט תענוג לראות, ממש דוגמא ומופת את... זה בטח עושה את החיים הרבה יותר קלים כשיש תוויות לכל דבר ויודעים איפה כל דבר נמצא...

    השבמחק
  4. וואו סוף סוף ,אני יכולה להגיד את המשפט הזה " הלסת נשמטה לי" .חלום של חדר , וסוף סוף זה לא באמריקה ,מלא כל טוב והכי חשוב מסודר ומאורגן כך שבודאי כיף לך ליצור את כל הדברים המדהימים שאת עושה וחולקת עם כולנו בלב פתוח.

    השבמחק
  5. ענת,
    מדהים!!!!
    הלוואי והייתי יכולה ל"הקליק" על כל מגירה ולראות מה יש בפנים....

    גם אני בימים אלו מקימה חדר עבודה (שאני מאוד אוהבת...) אבל הוא ריק....

    תהני ותיצרי בכמויות...
    אלישקה

    השבמחק
  6. ענת,
    החדר עבודה שלך הוא אכן חלומה של כל יוצרת.
    וחלומה של כל יוצרת כמובן הוא גם לייצור דברים מדהימים כמו שאת עושה.
    תמשיכי ככה. אני מאוד אוהבת את היצירות שלך.

    לגבי האחסון, רציתי הרבה לשאול אותך, אבל הכי מ]ליא אותי, המגירות שרשמת ששם יש הניטים והסיכות המתפצלות. איך הם שם, בתוך האריזה שלהם, או בקופסאות אחרות? אותו הדבר גם לגבי הציפורדים.

    תודה והמשך יצירה נפלאה ומופלאה.

    השבמחק
  7. בתוך המגירות אני שומרת את הניטים באריזות מהסוג של קופסאות קטנות עם תאים. (יש ניטים שכך נמכרים אז שמרתי את הקופסאות - ומה שלא נכנס נשאר באריזה המקורית)

    השבמחק
  8. תודה על התשובה.
    אבל זה לא מקשה על עבודה שוטפת, כאשר הניטים/מתפצלות נשארות באריזה המקורית שלהן הלא מחולקת? בכל זאת, רוב האריזות לא בקופסה סגורה טוב.

    ואיך אצלך (לא ראיתי אזכור לזה כמדומני) לגבי הציפורדים? את מחלקת אותיות לבד, מספרים לבד, וצורות לבד?

    שוב אהבתי את הצורות אחסון שלך. המעולות והקלות לשימוש.

    השבמחק