ענת בנטוב - מעצבת חלומות באלבומים ובעוגות

יום שישי, 16 במאי 2008

ברכת הצלחה במבחן הבגרות לתלמידיי

ה - POST הזה חביב עליי במיוחד כי אני מתרגשת עם תלמידיי הנבחנים השבוע בבחינת הבגרות במחשבים (נראה לי, בעצם, שאני מתרגשת קצת יותר מהם)...
בכל אופן הכנתי לכל תלמיד ברכה שמורכבת מהכרטיס עצמו ומתוכן הברכה שאני שמחה מאוד לתת קרדיטים ליוצרים:
1. לפיית המשאלות25 על הרקעים המדהימים שעשיתי בהם שימוש כרקע לתוכן הברכה.
2. לכותבת הברכה - שלדעתי כתבה ברכה מרגשת שהתאימה לי בדיוק לאוכלוסייה הנדרשת - בשמת סרי-לוי - את הברכה הורדתי מ"אתר הברכות הישראלי" וכאן הקישור הישיר לברכה:
http://brachot.net/greeting_cards.php/19/4901/31/1/האמן_בעצמך/?lang=1&secondary=false
בנוסף לברכה הכנתי לכל תלמיד קופסה קטנה (באמת קטנה) שמכילה סוכרייה על מקל ועוד כמה מינים של סוכריות. הקופסה (כמובן) תואמת לכרטיס (שיהיה להם סט... לא??!!)
העיקר - בהצלחה לכולנו ביום ד'
ועכשיו לתמונות:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה